sonček

ponedeljek, november 13, 2006

Potovanje na Kanarski otok Tenerif



Pa smo se vrnili. Žal na 26 stopinj razlike. Bilo je fantastično, fenomenalno, in sem se zato odločila, da napišem vsem, ki kolebajo z odhodom na dopust zaradi tega, ker imajo dojenčka.

KAKO SMO SE ODLOČILI ZA "KANARE"

Ker je tam toplo, in ne prevroče. Stopinje so se gibale med 22 in 30 (plusa) seveda. Idealno tudi za otroka.

Ker je to EU, kar je pomembno zaradi zdravstvenega zavarovanja.

KAJ VSE SMO UREDILI PRED ODHODOM:

- rezervacija hotela in leta preko avstrijskega TUI http://www.tui.at/page.cfm?vpath=index&agent=google&gclid=COylj_PQxIgCFUYGQgodBRSOKA

- zdravstveno zavarovanje veljavno v državah EU, ki ga lahko naročih po internetu http://www.zzzs.si/

- zavarovanje CORIS http://www.adriatic-slovenica.si/insurance.cp2?iid=168&linkid=Insurance&cid=20247

- prvo pomoč

- telefonsko številko pediatra

- mobitel neuradnega pediatra (pri uradnem ne dobiš mobitela)

- pasuš (za dojenčka tudi)

- nekaj hrane

- nekaj pijače

KAJ SMO VZELI NA LETALO:

- vozička nismo jemali, s seboj sem vzela kengurujčka

- na letalo sem vzela maxi cosi - oziroma jajčko

- ker smo imeli vse urejeno preko TUI - smo imeli tudi rezervirano prvo vrsto

- nekaj pijače za tamalo (ob vzletu in pristanku za uravnavanje pritiska)

- pleničke in robčke

- in eno dekico za pokrit tamalo

KAJ SMO VSE IMELI S SEBOJ IN KAJ SE JE IZKAZALO ZA NEPOTREBNO

- jajčka je super, ker smo najeli avto, za oglede mest pa sem imela kengurujčka in štorkljo (indijsko ruto)

-pralnica je bila v sosednji ulici (6,50 EUR za 4 kg)

-lekarna je bila na vsakem vogalu

-v hotelu smo dobili posteljico

-hrana - Nestle kašice, Pamperske in ostalo pa je bilo v trgovinah ali lekarnah naprodaj







2 Comments:

  • At 11:42 dop., Anonymous Anonimni said…

    Super idejo si mi dala. Midva sva letos konec avgusta dobila malo punčko in sva počitnice letos pozimi že odpisala. Po tvojem opisu počitnic in destinacije, si mi pa kar lušte naredila. Prosim povej v katerem hotelu ste spali - ste bili zadovoljni (midva sva namreč kar zahtevna in nama ni vedno vse všeč - rada imava čistočo, dobro hrano in prijaznost), kakšna je bila cena, od kod ste leteli, ali vozička niste čisto nič pogrešali (moj dragi namreč skoz jamra, ko mora našega škratka nositi v kengurujčku, češ da ga boli križ), koliko je stara vaša korenjakinja (midve se še dojiva, p ane vem če ne bi počakala na čas, ko bo ona jedla že "tapravo" hrano, me je vedno strah da bi mi zmanjkalo mleka in to se po Murphyu zgodi ravno takrat ko je najmanj treba). Hvala!

     
  • At 12:40 pop., Anonymous Anonimni said…

    Mi lahlo prosim pošlješ mail naslov, da bi se lahko natančneje posvetovala s teboj glede Tenerifov?

    Hvala in lp Eva

    easy_riderka@yahoo.com

     

Objavite komentar

<< Home